Sunday, November 14, 2010

diri sendiri...'aku cnfus..!!!!'

eemm.. diri sendiri... kadang2 aku nie pelik la... kenape mesti ade jerr..org yg akan berubah dan sggup tiru org lain sebab sesuatu..????
contohnye melibatkan bjau..uppss..baju..hihihi.. aku x mahir lgsung nak mach2 nie..
Nak jd kan cite..aku nengok usmate aku [lydia] nye baju...perrkkkhhh.. mmg sesuai la..die pakai..kene je... kat badan die la.... aku xde niat lg nak pakai camtue..to lady's la..... bile tetibe dapat kad undangan kawin kwn aku... terus t'pikir nak pakai ape..... ummm....??? [otak aku try pikir..] nak crk cam usmate aku kerr..???
balik dr class...hihihi ape lg g lah shoping mall..

bj nye lbih kurang mcm nie la....


ok kerrr ???.....

Sampai umah ape lg..terus ngetes...hihihi....sbb klu x sesuai lh pulang dlm mase2 ari...
ape lg... test pun test... seorang insan yg baik ati..cik honton  [usmate aku]... pun b'suare... "awk x yh la pakai cam nie....nie bukan jiwe awk la...."
uuummpphhh......[aku b'fikir].... & b'fikir.....
Ape keputusan aku...?????

Cik honton terus bg cadangan aku pakai jerr..kebaye yg aku ade.....
Emmmmm..still pikir....

baju aku lbh kurang cam nie la...


Ok kerr...????
Aku ade mase 2 ari nak pikir lagi niehhhh........


0 comments: